Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 9, 2007
Image Size
2.9 MB
Resolution
1000×7802
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,377 (1 today)
Favourites
179 (who?)
Comments
38
Downloads
578
×
SantaClaus SEQUENCE by abraaolucas SantaClaus SEQUENCE by abraaolucas
=) Hi

This ilustration i made for my brother Markito tattoo,
its a promotional christmas card. [link]

great textures from :iconchop-stixtures:



MERRY CHRISTMAS!!! =)
Add a Comment:
 
:iconiumazark:
iumazark Dec 9, 2007  Professional Digital Artist
aaiinn como meu amigao abraao é foda *__*
Reply
:iconabraaolucas:
abraaolucas Dec 10, 2007  Professional Digital Artist
Meu brodi.. Quanto tempo, agora q to de ferias da facul quero voltar a desenhar.

abraço!!
Reply
:iconako-lang:
ako-lang Dec 9, 2007
:wow: :thumbsup:
Reply
:iconabraaolucas:
abraaolucas Dec 15, 2007  Professional Digital Artist
:hug:
Reply
:iconroxymanlol:
nossa
d+ :D
vlw pelo tutorial!!!
Reply
:iconmentat0209:
Does any one can tell how do I get or create that brush? The first one
Reply
:iconmechangel2002:
mechangel2002 Dec 9, 2007  Professional Traditional Artist
Awesome:D
Reply
:iconkaraat:
karaat Dec 9, 2007  Hobbyist Digital Artist
kra, vc n é normal....
Magnífico trabalho....
Me surpreendi, não minto...
Que cores..

espetáculo total!!
Reply
:iconmonteirohq:
monteirohq Dec 9, 2007  Professional Digital Artist
cara, q demais
que textura vc usou na pele dele, eu querooo!!! XD
Reply
:iconabraaolucas:
abraaolucas Dec 10, 2007  Professional Digital Artist
Fala brother! peguei uma textura aqui [link]
Reply
Add a Comment: